Societatea de Transport Local Oradea (OTL) a anunțat astăzi că, începând de săptămâna viitoare, suspendă pentru o perioadă de 60 de zile posibilitatea de a plăti abonamentele pentru studenți prin intermediul aplicației OTL. Decizia a fost luată din cauza unor probleme tehnice legate de baza de date a studenților, a precizat compania.
„Vă rugăm să vă îndreptați către oricare dintre punctele de vânzare OTL pentru încărcarea cardurilor”, au transmis reprezentanții OTL.
În acest sens, studenții care doresc să își reînnoiască abonamentele sau să achiziționeze altele noi vor trebui să se prezinte personal la unul dintre punctele de vânzare OTL din oraș.
Conform unui comunicat oficial al OTL SA, decizia a fost determinată de faptul că baza de date destinată studenților nu conține informații complete legate de numărul anilor de studiu pe facultăți sau pe programe de studii. Această lipsă de informații a generat dificultăți în procesul de validare și calculare a abonamentelor prin aplicația mobilă, impunând necesitatea unei soluții temporare.
„Situația este cauzată de faptul că baza de date destinată studenților nu conține informații legate de numărul anilor de studiu pe facultăți/program de studii”, au arătat reprezentanții OTL.
Andrei Popa