Primăria Oradea a lansat licitaţia pentru achiziţia sistemului de management al traficului
Primăria Oradea anunţă că a lansat licitaţia publică pentru achiziţia sistemului de management al traficului în municipiu, o investiţie de 13,7 milioane de lei finanţată prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR), pentru care se pot depune oferte în SICAP până la data de 30 septembrie.
Potrivit site-ului primăriei, acest sistem de management al traficului va fi implementat în trei zone importante din oraş, urmând să fie achiziţionate sisteme de transport inteligente care vor îmbunătăţi mobilitatea locală, respectiv managementul urban/local.
Astfel, pe site-ul de achiziţii publice www.e-licitatie.ro a fost publicat anunţul de participare privind licitaţia publică deschisă având ca obiectiv „Elaborare proiect pentru PAC/DTAC, PT, asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada executării lucrărilor şi execuţie lucrări pentru obiectul de investiţii: LOT 1: Implementarea sistemului de management al traficului la nivelul Zonei Metropolitane Oradea – etapa I, LOT 2: Implementarea sistemului de management al traficului la nivelul Zonei Metropolitane Oradea – etapa II, Cod unic achiziţie 4230487/2024/14”.
Data limită de depunere a ofertelor în SICAP este 30 septembrie 2024, ora 15,00.
Valoarea estimată a achiziţiei este de 13.757.776,77 lei fără TVA.
Investiţia presupune realizarea următoarelor activităţi: sisteme de siguranţă pentru zona cu lucrări, sistem de semafoare interconectate, monitorizarea timpilor de călătorie şi a vitezei, semnalizatoare cu mesaje dinamice, dar şi sisteme de informare a participanţilor la trafic.
Informaţii suplimentare pot fi obţinute accesând site-ul www.e-licitatie.ro – anunţ de participare nr. CN 1072445/23.08.2024.