Primăria anunță că, cetățenii cu reședința în municipiul Oradea, trebuie să se înscrie în Registrul Electoral.
„În conformitate cu art. 42, alin. 1 din Legea nr. 208 din 20 iulie 2015 privind alegerea Senatului și a Camerei Deputaților, precum și pentru organizarea și funcționarea Autorității Electorale Permanente, „până cel mai târziu cu 45 de zile înaintea datei alegerilor, alegătorul înscris în Registrul electoral cu adresa de domiciliu poate să adreseze primarului unității administrativ-teritoriale de reședință, prin poștă sau personal, o cerere scrisă, datată și semnată, cuprinzând numele, prenumele și adresa de domiciliu, pentru înscrierea sa cu adresa de reședință în Registrul electoral pentru scrutinul respectiv, însoțită de o copie a actului de identitate și o copie a dovezii de reședință”, transmite Primăria Oradea într-un comunicat de presă.
Astfel, cetățenii cu drept de vot care și-au stabilit reședința în circumscripția electorală în care au loc alegeri, pot solicita primarului înscrierea în Registrul Electoral cu adresa de reședință pentru alegerile din acest an.
Cererile, datate și semnate, pot fi depuse până cel târziu la data de 17 octombrie 2024 la Primăria Municipiului Oradea, Piața Unirii nr. 1, camera 21, parter, în intervalul orar 08:00-12:00.
Cererile trebuie să fie însoțite de o copie a actului de identitate și de o copie a dovezii de reședință.
Formularul de cerere poate fi descărcat din documentul atașat.